RSS
Programul Leonardo da Vinci: mărturii, experienţă, multiculturalitate, stagii europene, informaţii, fotografii, prezentări, beneficii... în transmisie directă de la Leonarzi.
home

"Bordeaux - l'expérience"

luni

Bordeaux, Franţa a fost pentru mine una dintre cele mai "enrichissante expérience" din tânăra mea viaţă profesională şi nu numai. 

Deşi ca proaspăt absolventă, aş putea spune că stau mai bine cu teoria decât cu practica, această experienţă mi-a demonstrat că pot face faţă cu succes examenului practic al unui mediu profesional, cu atât mai mult într-o ţară străină. Oamenii pe care i-am cunoscut la locul de muncă, energia care se crează când toţi «trag» către acelaşi obiectiv... m-au motivat enorm şi mi-au deschis ochii către noi perspective profesionale. Această experienţă - oamenii, cultura, peisajele - va rămâne cu siguranţă ca un reper, un «kilometru zero» pentru ceea ce îmi doresc în viitor de la un job şi nu numai.

Oana Comina Danilov

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu