RSS
Programul Leonardo da Vinci: mărturii, experienţă, multiculturalitate, stagii europene, informaţii, fotografii, prezentări, beneficii... în transmisie directă de la Leonarzi.
home

Leonardo = mai multe şanse

luni

Am aplicat pentru bursa Leonardo da Vinci în Franţa, cu certitudinea că este cea mai bună alegere pe care puteam să o fac. Am fost motivată de organizarea şi oportunităţile pe care ni le oferea proiectul şi am avut astfel parte de una dintre cele mai frumoase experienţe în străinătate. 

Am făcut stagiul de practică într-o companie franceza specializată pe vânzarea produselor informatice, în departamanentul Secretariat/Contabilitate, ceea ce mi-a oferit posibilitatea să intru în contact şi să învăţ noţiuni importante legate de gestiunea contabilă şi comercială, operaţiuni contabile de decontare a cecurilor, elaborarea documentelor de comercializare a produselor, operaţiuni de recepţie şi livrare a produselor şi prospectare a pieţii.

Fiind proaspăt absolventă a Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, această experienţă a constituit un început şi o oportunitate de a obţine cunoştinţe şi abilităţi noi în domeniul contabilităţii şi gestiunii comerciale. Am învăţat foarte multe lucruri practice şi utile pe care le folosesc şi acum, iar experienţa căpătată a reprezentat un mare avantaj pentru dezvoltarea mea profesională în viitorul apropiat, permiţându-mi să găsesc după 1 luna de la terminarea stagiului în Bordeaux, Franţa, un alt stagiu de practică pe o perioadă de 6 luni în compania Dr. Alder's Heimtiernahrung din Iena, Thuringen, Germania, unde mă ocup de îmbunătăţirea metodelor de calculaţie folosite şi calcularea costului final de vânzare a articolelor. 

De asemenea mi-am îmbunătăţit nivelul de cunoaştere a limbii franceze în urma cursurilor intensive de franceză urmate atât în ţara, cât şi în Bordeaux, iar acest lucru a contat în procesul de selecţie pentru stagiul pentru compania germană.

Pe lângă o experienţă utilă, participarea la acest proiect a constituit şi o frumoasă experienta culturală şi mă bucur foarte mult că am avut ocazia să valorific oportunitatea oferită în cadrul proiectului Leonardo da Vinci.

Elena Ipati

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu