RSS
Programul Leonardo da Vinci: mărturii, experienţă, multiculturalitate, stagii europene, informaţii, fotografii, prezentări, beneficii... în transmisie directă de la Leonarzi.
home

Experienţa franceză

sâmbătă

Fiind proaspăt absolventă a facultăţii de economie, mi-am pus problema obţinerii unei experienţe profesionale în domeniul în care am studiat. Proiectul Leonardo da Vinci mi-a oferit această posibilitate: de a aplica cunoştinţele obţinute pe parcursul facultăţii, prin desfăşurarea unui stagiu de practică în cadrul unei firme franceze. Pe parcursul stagiului am desfăşurat atât activităţi din domeniul managementului, precum şi activităţi specifice domeniului studiat.

Experienţa culturală a fost una foarte bogată şi a cuprins toate aspectele vieţii şi culturii franceze. Aflându-mă în cadrul unei familii franceze am intrat în contact cu obiceiurile şi tradiţiile acestora, iar în cadrul firmei în care mi-am desfăşurat stagiul de practică, am avut posibilitatea să observ sistemul managerial adoptat şi relaţiile interumane cotidiene. De asemenea am cunoscut cultură franceză prin vizite la muzee, teatre, universităţi şi sărbători tradiţionale locale.

Experienţa pe care am acumulat-o a fost foarte frumoasă şi utilă în a-mi forma competenţe practice şi a acumula cunoştinţe în organizarea unei firme şi mă va ajuta cu siguranţă pe viitor în găsirea unui loc de muncă.

Elena Ipati

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu