RSS
Programul Leonardo da Vinci: mărturii, experienţă, multiculturalitate, stagii europene, informaţii, fotografii, prezentări, beneficii... în transmisie directă de la Leonarzi.
home

În drumul vieţii...

duminică

Încă de la vizualizarea anunţului pentru stagii în străinătate, în ţări precum Franţa şi Italia, am conştientizat o oportunitate ce nu o puteam lăsa "să plece" fără ca eu să fi avut parte de avantajele ei.
Din fericire pentru mine aşa a şi fost! 


M-am bucurat din plin de toate avantajele unui stagiu desfăşurat într-o firmă multinaţională, AUCHAN Franţa. Aici am învăţat de la lucruri minore până la tot ceea ce înseamnă a coordona singură o echipă şi a pune la dispoziţia clienţilor servicii la un standard ridicat.

Toată această experienţă mi-a oferit şansa de-a a cunoaşte noi persoane, noi locuri, de a învăţa câte ceva de la fiecare şi de a merge mai departe în drumul vieţii cu fruntea sus, cu încredere în propriile forţe.

Ana-Maria Burcă

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu