RSS
Programul Leonardo da Vinci: mărturii, experienţă, multiculturalitate, stagii europene, informaţii, fotografii, prezentări, beneficii... în transmisie directă de la Leonarzi.
home

O mulţime de lucruri

duminică


Stagiul de practică Leonardo da Vinci din Palermo a corespuns aşteptărilor mele şi chiar le-a depăşit.

Am făcut 2 luni de practică într-o agenţie de turism, un domeniu de activitate absolut nou pentru mine, dar cu ajutorul colegilor am învăţat o mulţime de lucruri privind contabilitatea acestor firme. Mi-a plăcut foarte mult că am fost tratată la nivelul unui angajat obişnuit, îndeplinind sarcinile unui asistent contabil. 

Experienţa culturală a fost nemaipomenită: am descoperit istoria, arhitectura, bucătăria, tradiţiile şi peisajele sudului Italiei. Totodată mi-am îmbunătăţit nivelul de cunoaştere al limbii italiene. Foarte mult a ajutat organizaţia intermediară, oferindu-ne excursii şi suport informaţional. Totuşi, cel mai important este faptul că mi-am făcut noi prieteni. 

Veronica Doga

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu