RSS
Programul Leonardo da Vinci: mărturii, experienţă, multiculturalitate, stagii europene, informaţii, fotografii, prezentări, beneficii... în transmisie directă de la Leonarzi.
home

Pot reuşi oriunde!

sâmbătă

Stagiul pe care l-am desfăşurat în cadrul Agenţiei pentru Protecţia Mediului a reprezentat prima mea posibilitate de a dobândi abilităţi şi competenţe practice în domeniul managementului.

Pe parcursul mobilităţii am reuşit să cunosc civilizaţia, cultura şi gastronomia siciliană. Am reuşit să depăşesc barierele culturale şi mi-am dovedit că pot reuşi oriunde, totul depinde de voinţă.


Experienţa culturală de care am avut parte a cuprins: vizitarea oraşului Palermo, un oraş vestit prin monumente arhitecturale vechi, influenţate de mai multe culturi - arabă, normandă, romană, spaniolă şi bizantină, vizitarea oraşelor Monreale, Mondello şi Cefalu - oraş turistic cu deschidere la Marea Tireaniană. Am reuşit să cunosc cultura prin vizite la muzee, castele, biserici şi diverse atracţii turistice: Catacombele Capucinilor, Castelul Zisa, Segesta - rămăşiţele unui templu grec şi multe altele.


Experienţa profesională a fost unică şi totodată benefică începutului de carieră, am reuşit să descopăr toate activităţile desfăşurate în cadrul Departamentului de Resurse Umane.



Ramona Petronela Lungu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu